Lingua Ignota – Let the Evil of His Own Lips Cover Him & All Bitches Die


 

Πίσω από τους Lingua Ignota βρίσκεται μία καλλιτέχνης που ακούει στο όνομα Kristin Hayter, η οποία ζει και δημιουργεί στην περιοχή του Rhode Island. Μέσα στο 2017 έχει ήδη κυκλοφορήσει και τις δύο δουλειές, τις οποίες μπορείτε να ακούσετε εδώ. Η μουσική της αναμιγνύει στοιχεία από industrial, noise και νεοκλασσικούς ήχους. Θα έλεγα ότι η δουλειά της χωρίζεται σε δύο επίπεδα, με το πρώτο να είναι επιθετικό με τη χρήση noise ήχων σε συνδυασμό με την ωμότητα στη φωνή της Kristin που αγγίζει τα όρια του black metal και το δεύτερο να είναι άκρως συναισθηματικό με τον ήχο του πιάνου να συνοδεύει την απίστευτου εύρους, συναισθηματικού βάθους και εκφραστικότητας φωνή της Kristin. Πρέπει να γίνει μία αναφορά και στους στίχους, οι οποίοι εκ πρώτης όψεως μοιάζουν να είναι ένα μισανθρωπικό παραλήρημα, όμως μία πιο ενδελεχής ματιά στην προσωπικότητα και την κοινωνική δράση της καλλιτέχνιδος (για παράδειγμα όλα τα έσοδα τις πρώτης κυκλοφορίας “Let the Evil of His Own Lips Cover Him” πήγαν στο National Network to End Domestic Violence) δείχνει ότι μάλλον πρόκειται για μία αποτύπωση με μουσικούς όρους της διανοητικής και ψυχικής κατάστασης ενός ατόμου που έχει υποστεί μία κακοποίηση. Στην πρώτη της δουλειά φαίνεται πως έχουμε περιγραφή της κακοποίησης ενώ στο δεύτερο αποτυπώνονται οι σκέψεις εκδίκησης και επιβολής πόνου σε εκείνον που επέβαλλε τη θέλησή του πάνω μας, σκέψεις οργής όπως ξεχειλίζουν και καταβάλλουν το θύμα. Θύμα κακοποίησης και η ίδια, προσπαθεί μέσω της μουσικής της να ξορκίσει τους δαίμονές της. Η μουσική συμβαδίζει με το στιχουργικό υπόβαθρο, με αποτέλεσμα πότε να είναι θρηνητική και πότε οργισμένη. Και οι δύο αυτές ηχογραφήσεις είναι με διαφορά ότι πιο ενδιαφέρον και engaging άκουσα μέσα στο 2017. Αν συμμερίζεστε τα αισθήματά μου μπορείτε να διαβάσετε ένα λεπτομερέστατο αφιέρωμα του Noisey πάνω στους Lingua Ignota και την Kristin Hayter εδώ: https://noisey.vice.com/en_us/article/kzqzwn/lingua-ignotas-liturgical-noise-is-a-celebration-of-obliteration

Behind Lingua Ignota there is an artist named Kristin Hayter, who lives and creates in the Rhode Island area. Inside 2017 she has already released these two recordings, which you can listen to here. Her music mixes elements of industrial, noise and neo-classical sounds. I would say that her work is divided into two levels, the first being aggressive noise sounds combined with the brutality of Kristin’s voice which reaches the limits of black metal and the second being extremely emotional with her piano sound accompanying Kristin’s voice. And what a voice this is, what amazing range, warmth and expressiveness it possesses! A reference should also be made to the lyrics, which at first sight seem to be a misanthropical delirium, but a more intimate look at the personality and the social action of the artist (for example, all the proceeds of the first release “Let the Evil of His Own Lips Cover Him” went to National Network to End Domestic Violence) shows that it is probably an illustration (with the help of music) of the mental and cerebral state of a person who has been abused. In her first work we seem to have an imprint and description of the abuse while the second reflects the victim’s thoughts of inflicting vengeance and pain to the one who imposed his/her will on him/her, the thoughts of anger that are overwhelming and possessing the victim. A victim of abuse herself, she tries to exorcise her demons through music. The music goes hand in hand with the lyrical background, so it is at times lamenting and at times angry. Both of these recordings are by far the most interesting and engaging music I heard in 2017. If you share my feelings you can read a very detailed tribute Noisey has written on Lingua Ignotus and Kristin Hayter here: https://noisey.vice.com/en_us/article/kzqzwn/lingua-ignotas-liturgical-noise-is-a-celebration-of-obliteration

fb page: https://www.facebook.com/linguaignotamusic/

848total visits,3visits today