Anna Von Hausswolff – Dead Magic



Δεύτερη φορά που παρουσιάζουμε experimental/neoclassical κυκλοφορίες μετά τους δύο εξαιρετικούς δίσκους της Kristin Hayter (Lingua Ignota) το 2017. Ας πιάσουμε την ιστορία από την αρχή… Η Anna Von Hausswolff προέρχεται από μία οικογένεια με καλλιτεχνική φλέβα καθώς ο πατέρας της Carl Michael είναι συνθέτης και visual artist, ενώ η αδερφή της Maria έχει σκηνοθετήσει μερικά από τα video clip τραγουδιών της Anna. Ο πρώτος της δίσκος “Singing From the Grave” του 2010 είναι indie και αρκετά πιο mainstream από τη μετέπειτα δισκογραφία της οπότε -χωρίς να είναι κακός- τον προσπερνάμε. Στον δεύτερο της δίσκο “Ceremony” το 2012 η μουσικός ξετύλιξε ένα μουσικό κουβάρι που περιείχε στοιχεία από την Kate Bush και την Tori Amos (στη χροιά της φωνής της κυρίως), τους Dead Can Dance, τον Philip Glass, αλλά και σύγχρονες καλλιτέχνιδες της πατρίδας της, όπως τη Fever Ray και τη Lykke Li (στις πιο εσωστρεφείς τους στιγμές, φυσικά). Το church organ είναι από τα όργανα που αφήνουν εντονότερα το στίγμα τους, ενώ η Anna χτίζει τα κομμάτια της πολυποίκιλα, με υπόβαθρο το πιάνο, την κιθάρα και τα synthesizer μεταξύ άλλων (η καλλιτέχνης είναι multiistrumentalist, ξέχασα να το αναφέρω νωρίτερα). Στο γενικότερο μελαγχολικό χαρακτήρα του κάθε έργου της υπάρχουν κάποιες αναλαμπές feelgood διάθεσης. Στο δεύτερο της πόνημα “The Miraculous” του 2015 το γενικότερο κλίμα παρέμεινε μουντό, ενώ οι ηλεκτρικές κιθάρες και τα τύμπανα έλαβαν πιο ενεργό ρόλο. Εμφανείς πιστεύω είναι κάποιες επιρροές από Swans. Στην νέα της κυκλοφορία γίνεται μία μίξη όλων των στοιχείων από τις δύο προηγούμενες με την Von Hausswolff να πιάνει ταβάνι συνθετικά. Progressive, ambient, neoclassical, indie, psychedelic, doom – ένα χωνευτήρι ήχων που θα σας οδηγήσει σε ένα rollercoaster συναισθηματικών κορυφώσεων… Η Σουηδή έχει αρκετούς δεσμούς με την extreme σκηνή, καθώς έχει δανείσει τη φωνή της σε δύο κομμάτια του “Thrice Woven” των Wolves In the Throne Room (“The Old Ones Are With Us” και “Born From The Serpent’s Eye,”), ενώ συμμετέχει και στο ιντερλούδιο “Mother Owl, Father Ocean”. Συμμετοχή με τη φωνή της έχει και στο Down Below των Tribulation στο κομμάτι “Purgatorio”, αλλά και στο b-side track “Skärselden” στο 7” single “Lady Death”. Κλείνω εδώ. Όσοι έχετε ανοιχτούς μουσικούς ορίζοντες νομίζω ότι πρέπει να δώσετε μία ευκαιρία στις ηχογραφήσεις της Anna Von Hausswolff!

This is the second time we present experimental / neoclassical releases after these two excellent Lingua Ignota (Kristin Hayter) albums in 2017. Let’s get the story from the beginning … Anna Von Hausswolff springs from an artistic veined family, as her father Carl Michael is a composer and visual artist, while sister Maria has directed some of Anna’s video clips. Her first album “Singing From the Grave” in 2010 is pretty mush indie and much more mainstream than her later discography, so – without being a bad one – we will skip it. On her second album “Ceremony” in 2012, the musician uncurled a musical skein containing hints from Kate Bush and Tori Amos (mostly in the tone of her voice), Dead Can Dance, Philip Glass, and modern female musicians from Sweden, such as Fever Ray and Lykke Li (in their most atmospheric moments, of course). The church organ is one of the most intense organs used in the album, while Anna builds her tracks with piano, guitar and synthesizer (the artist is a multiistrumentalist, I forgot to mention it earlier). In the overall melancholic character of each of her work there are some cracks of feelgood mood. In her second full recording ”The Miraculous” in 2015, the general idea remained the same, while electric guitars and drums played a more active role. I believe some influences from Swans are evident here. In her new release we witness a mix of all the elements from the previous two albums with Von Hausswolff reaching new highs with her songwriting. Progressive, ambient, neoclassical, indie, psychedelic, doom – a melting pot of sounds that will lead you to a rollercoaster of emotional climax…The Swede has several ties to the extreme scene as she has lent her voice to two songs of “Thrice Woven” by Wolves in the Throne Room, “The Old Ones Are With Us” and” Born From The Serpent’s Eye, “while participating in the interlude” Mother Owl, Father Ocean ” as well. She also has lent her voice in “Down Below” by Tribulation on the track “Purgatorio” and on the b-side track “Skärselden” on the 7 “single” Lady Death “. I will close here. I think that those who are not narrow sighted in music tastes should give an opportunity to Anna Von Hausswolff’s recordings!

fb page: https://www.facebook.com/annavonhausswolff/

2897total visits,7visits today