Συνέντευξη με τους Demikhov | Interview with Demikhov


0. Γεια σας Demikhov! Θα συστηθείτε στους αναγνώστες μας;

Γεια χαρά! Είμαστε ένα fuzz-core τρίο από το Desenszano Del Garda στη Βόρεια Ιταλία. Παρότι ο όρος fuzz-core ακούγεται ασυνήθιστος, ακολουθούμε μία απλή φόρμουλα: μπάσο, κιθάρα και τύμπανα, συνδυασμένα με περίεργους ήχους, feedback και ιδρώτα. Ο πρώτος μας δίσκος κυκλοφόρησε πριν περίπου δυο χρόνια σχεδόν από σύμπτωση: εκείνη την περίοδο δεν ήμασταν κομμάτι της DIY σκηνής. Ήμασταν απλώς τρεις φίλοι μου ζούσαμε σε μια μικρή πόλη χωρίς να αισθανόμαστε άνετα στο περιβάλλον μας, και ξεκινήσαμε να παίζουμε μουσική χωρίς να γνωρίζουμε που θα καταλήξει το πείραμα. Ηχογραφήσαμε τα κομμάτια μας μόνοι μας στο προβάδικό μας με τελείως υποτυπώδη εξοπλισμό και τα στείλαμε στον Tommaso Mantelli – έναν μουσικό και ηχολήπτη με δυνατές διασυνδέσεις με το underground. Αυτός μας πρότεινε να κυκλοφορήσουμε τη δουλειά μας!

Σε εκείνο το σημείο δημιουργήθηκε μια νέα πραγματικότητα για εμάς, ένας νέος κόσμος στον οποίο πραγματικά ανήκουμε. Ήταν σα να φτάναμε στον προορισμό μας μετά από ένα μεγάλο, μοναχικό περίπατο. Και το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το άλμπουμ γράφτηκε πριν όλα αυτά συμβούν. Είναι λιγάκι αφελές ως άλμπουμ, και αρκετά πιο αργό σε σχέση με τις συνηθισμένες μας ταχύτητες. Μας αρέσει ακόμα πολύ όμως χάρη στην ειλικρίνεια και τον αυθορμητισμό που το διακατέχει. Μας έκανε πολύ εντύπωση το πόσος κόσμος ενδιαφέρθηκε να το ακούσει, συμπεριλαμβανόμενων και αρκετών DIY labels που μας βοηθήσανε με την κυκλοφορία. Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε στο δεύτερο άλμπουμ μας που λογικά θα κυκλοφορήσει το 2020. Ενδιαμέσως κυκλοφορήσαμε ένα πολύ θορυβώδες split με δυο τρομερές μπάντες, τους Calf και τους Feedbacker. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτή τη συνεργασία. Ήταν 100% DIY και η πρώτη μας κυκλοφορία σε βινύλιο.

1. Αν κάποιος σας ψάξει στο διαδίκτυο, αναπόφευκτα καταλήγει να διαβάζει για τα περίεργα πειράματα μεταμοσχεύσεων του Vladimir Demikhov. Πως έτυχε και αυτός ο Σοβιετικός επιστήμονας σας φάνηκε τόσο ενδιαφέρων ώστε η ιστορία του να εμπνεύσει το όνομα της μπάντας και το concept του πρώτου άλμπουμ;

Η ιστορία του Demikhov μας γοήτευσε πολύ. Η πρώτη εντύπωση που ίσως σχηματίσει κανείς είναι ότι πρόκειται περί παλαβομάρας ή επιστημονικής αλαζονείας. Στην πράξη, πιστεύουμε ότι ο Demihkov έχει χρησιμοποιήσει με ακραίο τρόπο ένα τελείως καθημερινό εννοιολογικό σύστημα. Για εμάς, οι μεταμοσχεύσεις δεν είναι απλά ιατρικό ζήτημα, αλλά ένα θέμα με βαθύτατες προεκτάσεις για τη ζωή και το νόημά της στη σύγχρονη κοινωνία. Μία μεταμόσχευση κεφαλής, για παράδειγμα, όπως την οραματίστηκε ο Demikhov, φέρνει στο νου μια εικόνα του ανθρώπινου σώματος σαν μια μηχανή που μπορεί να αποσυναρμολογηθεί με μαθηματικούς όρους, όπως, κατ’ αντιστοιχία οι ζωές μας που μπορούν να μετατραπούν σε αριθμούς ή αλγορίθμους. Ως εκ τούτου, ο Demikhov μπορεί να θεωρηθεί ένας επίγονος του Descartes, του LaMettrie ή άλλων αντίστοιχων φωτεινών πνευμάτων που στοχάστηκαν σχετικά με την ψυχή και την σχέση της με την ύλη.

2. Ακούγοντας τη μουσική σας, δεν είναι άμεσα ανιχνεύσιμο ποιες είναι οι επιρροές σας. Σίγουρα υπάρχουν math rock και noise rock αναφορές, ίσως μπάντες όπως οι Fugazi, Knut, Unsane και Botch. Μπορείτε να μας βοηθήσετε;

Μας αρέσουν πολύ οι μπάντες που ανέφερες, ειδικά οι Unsane, Botch και Knut. Έχουμε επηρεαστεί περισσότερο από το σκληρό ήχο και την ένταση ως έννοιες, ανεξάρτητα από συγκεκριμένες μπάντες ή αναφορές. Αν πρέπει να γίνουμε λίγο πιο συγκεκριμένοι, έχουμε όλοι επηρεαστεί από την Ιταλική noise rock σκηνή των τελευταίων 10 ετών με μπάντες όπως οι Zu, Dead Elephant, Lucertulas και Putiferio. Προσπαθούμε να ενσωματώνουμε στοιχεία από τον post-hardcore, noise, math rock και sludge ήχο, μπολιάζοντάς τα με μία χαοτική διάθεση η  οποία συνήθως επικρατεί όταν παίζουμε live. Δίνουμε σημασία στο ψυχεδελικό κομμάτι της μουσικής μας παράλληλα με τα βαριά riff. Η κιθάρα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο κομμάτι της υφής, ενώ το κομμάτι του ρυθμού το αναθέτουμε στο μπάσο και τα τύμπανα. Προσπαθούμε πάντοτε να δημιουργήσουμε μια δόση ηχητικής δυσφορίας, αλλά παράλληλα θεωρούμε ότι υπάρχουν και κάποιες στιγμές κάθαρσης. 

3. Η μουσική σας δεν έχει στίχους, χρησιμοποιείτε όμως κάποια φωνητικά τεχνάσματα στις συναυλίες σας. Είναι το συγκεκριμένο κομμάτι αυτοσχεδιαστικό; Περιέχει υπαρκτές λέξεις ή άναρθρες κραυγές; Πως προέκυψε αυτή η ιδέα;

Πρόκειται για αυτοσχεδιαστικές κραυγές! Η κραυγή είναι ένας πρωτόγονος τρόπος ομιλίας και χρήσης των φωνητικών χορδών. Όπως φάνηκε στο set των Calf (σσ. στο αυτοδιαχειριζόμενο στέκι Καρδίτσας στις 22.04.2019), ο καθένας μπορεί να δανειστεί το μικρόφωνο και να συμμετέχει σε ένα noise set ουρλιάζοντας! Είμαστε ευγνώμονες σε καλλιτέχνες όπως ο Masonna ή οι Oxbow που έχουν χρησιμοποιήσει πολύ πετυχημένα τις κραυγές σε συνδυασμό με δυνατούς ήχους. Οι περισσότερες μπάντες δεν έχουν εξερευνήσει αυτό το χώρο. Οι Einsturzende Neubaten, για παράδειγμα, παρήγαγαν ήχο από μερικές τελείως αντισυμβατικές πηγές όπως τρυπάνια και πυροσβεστήρες. Όμως τα φωνητικά τους ήταν τελείως φορμουλαϊκά (με εξαίρεση, ίσως το “Kollaps”). Οι κραυγές είναι πολύ διαφορετικές από τις λέξεις. Είναι πολύ δύσκολο να οριοθετήσει κανείς τη μουσική σε σχέση με το θόρυβο, όμως το βέβαιο είναι πως οι λέξεις εμπεριέχουν νοήματα, και ως Demikhov προτιμάμε να μένουμε στο χώρο πριν οι ήχοι γίνουν τόσο μορφοποιημένοι.

4. Πείτε μας για τα centri sociali στην Ιταλία. Ποιο είναι το νομικό καθεστώς τους; πρόκειται περί καταλήψεων; Αληθεύει ότι πάντοτε χρεώνουν εισιτήριο όταν γίνονται συναυλίες; (σε αντίθεση με τις καταλήψεις στην Ελλάδα, για παράδειγμα, που χρησιμοποιείται το κουτί ελεύθερης συνεισφοράς)

Η κατάσταση είναι περίπλοκη διότι υπάρχουν πολλά centri sociali που ασπάζονται διαφορετικές ιδεολογίες, και έχουν διαφορετικές σχέσεις με τους τοπικούς θεσμούς. Κάποια από αυτά λανσάρονται ως πολιτιστικοί χώροι και παίρνουν επιδοτήσεις από το δημόσιο. Μερικές περιπτώσεις έχουν καταφέρει να αποκτήσουν την κυριότητα των κτιρίων. Υπάρχουν επίσης και πολλές καταλήψεις από αναρχικά κινήματα που βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με το κράτος και τους νόμους περί ιδιοκτησίας. Τα τελευταία χρόνια, πολλοί ακτιβιστές έχουν εγκαινιάσει νέους χώρους με νομικό καθεστώς “πολιτιστικού συλλόγου” (χρειάζεται εγγραφή μέλους και κάρτα για να μπορεί κάποιος να μπει στο χώρο) ώστε να αποκτήσουν οικονομική και νομική υποστήριξη. Το θέμα με την είσοδο όπως το θέτεις στην ερώτηση ισχύει. Δεν έχουμε πολλές περιπτώσεις χώρων με κουτί οικονομικής ενίσχυσης, αν και συχνά μπορεί κανείς απλά να διαπραγματευτεί την πληρωμή για την είσοδο πριν εισέλθει!

5. Ποιος είναι ο Eviac που έχει αναλάβει το artwork σας; Ήταν δική του ιδέα να βγάλετε τον αναπτήρα Demikhov;

Είναι ένας γραφίστας με βάση το Treviso. Έχει δουλέψει με πολλές καλές μπάντες όπως οι Captain Mantell και οι Bologna Violenta, και επίσης έχει αναλάβει τα γραφιστικά για ένα πολύ δυνατό undeground festival, το Disintegrate your Ignorance. O Eviac ανέλαβε την καλλιτεχνική επιμέλεια για το πρώτο μας άλμπουμ και έκανε εξαιρετική δουλειά, θα θέλαμε πολύ να το δούμε σε βινύλιο κάποια στιγμή. Παράλληλα, ξεκινήσαμε να συνεργαζόμαστε και με άλλους καλλιτέχνες όπως ο Officina Infernale που σχεδίασε το πολυκέφαλο σκυλί στα t-shirts μας και θα αναλάβει κ το artwork του επόμενου δίσκου. Το γραφιστικό κομμάτι για το split με Calf και Feedbacker ανέλαβε ο Jason aka Sealitwithsilver, ντράμερ των Calf. Οι ιδέες είναι συνήθως δικές μας, όπως οι αναπτήρες και οι σοβιετικές αναφορές.

6. Πείτε μας μερικά λόγια για το Desenzano Del Garda. Πως είναι η ζωή εκεί; Υπάρχει ενεργή μουσική σκηνή;

Το Desenzano del Garda είναι μια μικρή τουριστική πόλη κοντά στη λίμνη Garda. Οι μόνες αξιόλογες πρωτοβουλίες είναι ένας πολιτιστικός σύλλογος ονόματι ARCI Dallo, όχι ιδιαίτερα μεγάλος όμως εξαιρετικά δραστήριος και διασυνδεδεμένος με πολλές ενδιαφέρουσες underground μπάντες. Παράλληλα, προσπαθούμε κ εμείς να είμαστε δραστήριοι: προσπαθούμε να στήσουμε ένα προβάδικο/studio ονόματι produzionirumorose. Είμαστε φιλόδοξοι! Όταν κάναμε την περιοδεία με Calf κ Feedbacker, οι μπάντες έμειναν στο pruduzionirumorose, όπου και γράφτηκε το split μας. Αν ξέρετε μπάντες που θέλουν να περιοδεύσουν στην Ιταλία, ρίξτε μας σήμα!

7. Είστε υπέρ της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή Eυρω-σκεπτικιστές; Για ποιους λόγους;

Δύσκολη ερώτηση, ειδικά αν προβληματιστεί κανείς για το τι πραγματικά σημαίνει ο όρος “Ευρώπη”. Είναι προφανές ότι η EΕ δεν είναι παρά μια γιγάντια αναπαραγωγή του έθνους-κράτους σε μεγαλύτερη κλίμακα. Μπορεί να το δει κανείς ως ένα ιεραρχικό συνασπισμό κρατών με στόχο την επιτήρηση, τον έλεγχο και την καταστολή. Η έννοια των συνόρων έχει διαφοροποιηθεί ελαφρώς, χωρίς όμως ουσιαστικές αλλαγές εντός των χωρών.

Το 1955, o ποιητής Aimé Césaire έκανε λόγο για την ευκαιρία που είχε η Ευρώπη να επουλώσει τις πληγές που προκάλεσε η αποικιοκρατία και ο φασισμός ανοίγοντας την αγκαλιά της στον κόσμο. Η σημερινή Ευρώπη είναι στην πράξη ένα υπερ-έθνος που δεν έχει καταφέρει να αμβλύνει τις διαφορές ανάμεσα στα μέλη της, και που αποκτά ταυτότητα συνθλίβοντας τους πολίτες του εντός και εκτός συνόρων. Η ιδέα της ενωμένης Ευρώπης, όπως αυτή συνελήφθη μετά το 2o παγκόσμιο πόλεμο, έχει τεράστια απόσταση από εκείνο το ευγενικό δημοκρατικό όραμα.

Η κοινή μας εμπειρία λοιπόν ως Ευρωπαίοι είναι η αποτυχία αυτού του πολιτικού συστήματος. Παρόλα τα προβλήματα βέβαια, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τον ευρώ-σκεπτικισμό, διότι γεννά νέες μορφές φασισμού και εθνικισμού.

8. Τι μέλλει γενέσθαι για τους Demikhov; Για την Ιταλία;

Δε μπορούμε να εγγυηθούμε τίποτα 😀 Για εμάς, το να γράφουμε μουσική είναι συνώνυμο του να επαναπροσδιορίζουμε εμάς τους ίδιους και τον κόσμο στον οποίο ζούμε. Γι αυτό άλλωστε και η διαδικασία συχνά είναι ιδιαίτερα επίπονη και χρονοβόρα. Δεν θέλουμε να παρέχουμε απλά ψυχαγωγία, θέλουμε να διατηρούμε τη μουσική μας συνδεδεμένη με τους βαθύτερους προβληματισμούς μας. Το νέο μας LP πάντως είναι στα σκαριά, και όπως και το πρώτο άλμπουμ, θα είναι και αυτό concept album. Το νέο LP μιλάει για τη σχέση ανάμεσα στην πολιτική, την έννοια του ιερού και το ανθρώπινο σώμα. Μπορείς, φαντάζομαι να αντιληφθείς τη δυσκολία του εγχειρήματος: μια instrumental μπάντα με punk καταβολές που προσπαθεί να προσεγγίσει ετούτες τις δυσνόητες, αφηρημένες έννοιες!

Για την Ιταλία, δεν έχουμε ιδέα τι αναμένεται στον ορίζοντα. Το μέλλον φαντάζει δυσοίωνο, κάτι που επιβεβαιώνουν διάφοροι φίλοι από άλλες ευρωπαϊκές χώρες που γνωρίσαμε στην περιοδεία μας. 

9. Αν θέλετε να προσθέσετε κάτι, ελέυθερα!

Ευχαριστούμε πολύ για τη συνέντευξη και τις ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. Είναι αρκετά ασυνήθιστο για εμάς να μπορούμε να εμβαθύνουμε τόσο πολύ σε σχέση με το project των Demikhov. Ευχαριστούμε τον Χρήστο από Calf και το label Sweetohm Recordings που μας κάλεσαν δυο φορές στην Ελλάδα. Γνωρίσαμε τρομερά παιδιά και μπάντες στην Ελλάδα. Τα gigs που παίξαμε με Calf και Feedbacker στις καταλήψεις ήταν εξαιρετικά, και θα είναι χαρά μας να ξαναέρθουμε. Dasvidania Tovarish!

0. Hi Demikhov! Please introduce the band to our readers.

Hi! We’re a fuzz-core trio from Desenzano del Garda, in the northern Italy. Despite of the unconventional label, it’s a quite standard trio: a bass, a guitar and a drum, but with lots of weird noises, feedbacks and sweat. Our first full length came out a couple of years ago almost by chance: at the time we weren’t really involved with the diy scene, we were just three guys living in a small, quiet town where we didn’t really feel comfortable that started to play loud, noise music without really knowing what we were doing. We recorded the songs ourself in our rehearsal space with a couple of crappy microphones, than we sent the tracks to Tommaso Mantelli – singer, bass player, guitar player and mixing engineer involved with the underground scene – asking him just to take a listen. It was his idea to publish the album!

Thanks to that a whole new world suddenly opened up, a world we really belong to. For us, it was like coming home after a long, solitary walk. The fun fact is that the album was composed and recorded before all this! And of course, this fact has shaped it: it’s a naive album for sure, and we used to play soooo slow at the time ahah. But we’re still happy with it because of its sincerity and spontaneity. It was a surprise for us find many people interested in it, starting from the diy labels that helped us to publish it. We’re working on the second full length nowadays, that should came out in 2020…in the meanwhile we released a super noisy split album with two amazing bands, Calf and Feedbacker. We’re very proud of this collaboration: we had fun doing it, it’s a 100% DIY work and our first release on vinyl.

1. Someone who decides to look you up on the web inevitably ends up reading about Vladimir Demikhov’s bizarre organ transplantation experiments. How come this Soviet scientist’s story appeared so appealing to you to use it as a band name and as a template for your first LP?

We find out the story of Vladimir Demikhov on a website and we were immediately captured from the weirdness and the complexity of the subject. At first sight, it could be easy to consider his work just a sign of madness, or scientific arrogance. But in reality we think that Demikhov has just taken to the extreme a system of meaning that is well-grounded into our everyday life. Just to make an example, for us all the transplantation question was not just a medical question, but a matter that involved a deeper thought about life and its meaning in our contemporary society. If Demikhov could imagine a transplantation of vital organ like the head, it’s because he’s treating the animal body as a machine that can be disassembled following mathematical correlations (just like it happens with our lives in the contemporary society, where everything can be suddenly be converted in a number or in an algorithm). In that sense, the Soviet scientist revealed himself as one of the last epigone of Descartes, La Mettrie and other thinkers, those who put the soul/matter distinction as the foundations of contemporary thinking regarding life in general.

2. Listening to your music, it is not immediately obvious to us what your influences are. I can hear some math rock and noise rock references, if I were to guess I’d mention perhaps Fugazi, Unsane, Botch and Knut. Can you help?

Of course we love the bands you’ve mentioned, especially Unsane, Botch and Knut. But I think we’re more influenced by harshness and intensity, regardless of any explicit reference. By the way, if we have to specify some influence, we are all related to the glorious Italian noise rock scene of the last 10 years, with great bands such Zu, Dead Elephant, Lucertulas, or Putiferio. Anyways, we can understand why our influences are so uncertain: more than referring to a specific band or genre, we try to condensate elements of post-hardcore, noise, math rock and even sludge stuff, all mixed with a chaotic attitude that gains the upper hand in live situations. And we also tend to keep an eye to a sort of psychedelic or trippy flavour along with our appreciation for heavy riffs: for us is important to give a great role to guitar in its textural aspects and leaving the main rhythmic duties to bass and drum. I mean, there’s always a dose of sonic discomfort in most the stuff we do, but we also think there are significant moments of bliss throughout.

3. Your music contains no lyrics but you do use some vocalisation techniques in your live shows. Is this bit improvised and do you actually use any real words? Where did this idea come from?

Those are just improvised screams! The scream is the primitive form of speech; and it’s also the easiest form of using voice… as shown by Calf’s live set, everyone can take a microphone and contribute to a noise set just by screaming! We are very thankful to artists such Masonna or Oxbow, who have shown the disruptive power of wild screaming in combination with loud noises. The majority of the so-called noise bands have underestimated that. Take Einstürzende Neubauten as an example: they tried to make any kind of weird noises using the most unconventional tools… I mean, they arrived to use pneumatic drills and and fire extinguisher! But their singing was so traditional in comparison (maybe just in “Kollaps” they reached a higher point of noisy screams). Sounds are quite different from words in that term. Well, if sometimes it’s really hard to say if a single sound belongs to the realm of music or to the side of noise, once you’ve reached the form of a word you’ve already overtaken the dimension of sound and noise: you enter in the realm of meaning, and we prefer to stop a step outside that.

4. Tell us about the centri sociali in Italy. What is their legal status, are they squatted buildings? Furthermore, as far as I know, centri sociali always charge entrance fees whenever a show is on (which is unlike the squats in GR who tend to use the “pay what you will money box” option)?

The situation in Italy is quite complicated, because there are lots of centri sociali with different ideological positions and, of course, different relations with the local institutions. So you can find centri sociali that tries to be recognised as centres of aggregation and culture, and maybe with some sort of public subsidy. Others have found their ways by obtaining the property of their building, and subsequently moving their conflicts over other social dimensions. But there’s also plenty of occupied centri, especially amongst the anarchist movements, where the refusal of any agreement with the State, and its property law, is total and radical. Anyways, in the last years, and after an exacerbation of the repression in many cities, lots of political activists have opened new spaces using a status of cultural association (requiring a registration and a card for the entrance), in order to obtain economic and legal support.

What you say about the entrance fees is correct, and also about drinks and food; it’s quite difficult here to find some “pay what you will” situation, even if you often have some chance to negotiate that!

5. Who is Eeviac who takes care of all your artwork? Was it Eeviac’s idea to produce a Demikhov-branded lighter?

Eeviac is an artist and graphic designer based in Treviso. In the past he took care of lots of artwork for underground bands we like, like Captain Mantell or Bologna Violenta. He was in charge of the graphic side of one of the biggest underground festival in Italy too, Disintegrate Your Ignorance. He worked with us for our first full length, Experimental Transplantation of Vital Organs. Even if it wasn’t easy to find an appropriate graphic concept, we are still very happy with it, so happy that we would love to see it on a vinyl some day.

Anyway, after this experience, we decide to join new collaborations (like Officina Infernale, a crazily productive artist who designed the multi-headed dog for our t-shirt and who’s taking care of the graphics of our upcoming second full length). The amazing artwork of the recent split album with Calf and Feedbacker belongs to Jason aka Sealitwithsilver, the drummer from Calf, so, as I say, it’s a 100% DIY work. Other graphics are our idea, like the one on the lighters and the Soviet inspired ones.

6. You come from Desenzano del Garda in Italy, a place we know nothing about. What’s life like there for you? Is there an active music scene?

You know nothing about Desenzano because there isn’t nothing to know about ahah. It’s just a small, touristic town near Garda lake. The only two realities that is worth to mention is a cultural association (in the sense we mentioned before) named ARCI Dallò, not so big but very, very active and attentive towards the most interesting underground bands. We’re also trying to stir up the water ourselves: in the last month we have been very busy setting up a DIY recording studio/ rehearsal space called produzionirumorose. We have big plans for sure! During their European tour, Calf and Feedbacker stayed in produzionirumorose and in that occasion we recorded the split album together…If you know some bands interested in touring in Italy, don’t forget to drop us a line!

7. Are you pro-European Union or Eurosceptics? Why?

It’s quite difficult to answer to such a question, especially when you start to think about what’s the real meaning of the word “Europe”. I mean, nowadays it’s clear that the EU seems to be a sort of gigantic reproduction of the national state at higher level, or a coalition of states arranged into a hierarchy, with its contents of supervision, control and repression, like they’ve just revised the configurations of the borders without really changing anything inside them.

In 1955, poet Aimé Césaire​ h​ave spoken about the possibility for Europe to remedy the damages of colonialism and fascism by opening itself to the world. Unfortunately if we just consider “Europe” as a supranational union of nations, we haven’t accomplished any concrete step in the direction of an emancipatory refusal of the national state, a state that shapes its identity only crushing people against or outside its borders. And even if it’s clear that Europe, as an idea or an image, was conceived after the disasters of the two world wars, nowadays we cannot imagine that the actual Europe could be considered as a support for new actions of democratisation. The only common experience of Europe we have as European people is just the failure of this political system. But it’s not difficult to see that a simple scepticism is leading to the worse, for example to new forms of fascism, nationalism and particularism.

8. What does the future hold for Demikhov in particular and Italy in general?

About our future we can’t guarantee anything ahah. For us, making music is about questioning ourselves and the world in which we live. That’s why, sometimes, the writing process could be really intense and frustrating. We don’t want to make music just to entertain or to keep playing live gigs (the thing we love the most) but we want to keep our music bounded to the deeper necessity we’ve just spoken about. However the new LP is on its way. Like Experimental Transplantation, the new one will be a concept album. This time we are focusing on the relationship between political power, the sacred and the body. Yeah, you could easily understand where all our difficulties comes from… an instrumental band with a punk attitude that makes noise in order to speak about all that stuff… maybe not the easiest way to accomplish that! For what that concerns Italy and its future, it’s hard to tell. Times are getting darker here, but we also know that isn’t just our matter. During our last tour in Greece, we had the chance to speak about that with many European guys, and we are all aware of the situation we’re going to face in the next future.

9. If you’d like to add anything, the floor is yours!

Just few words to thank you for your interest and the richness of your questions. It’s quite unusual to have the chance to talk so deeply about what we’re trying to do. We also want to thank Christos from Calf and Sweetohm Recordings to invite us twice in Greece: we met lots of amazing bands and people! Also playing with Calf and Feedbacker in the squats was such a pleasure that we can’t wait for a third time. Dasvidania Tovarish!

Demikhov facebook page: https://www.facebook.com/demikhovband/

Demikhov bandcamp page: https://demikhov.bandcamp.com/music

1728total visits,59visits today